Crisis en la web 2.0: gestión de la comunicación para preservar la imagen y la reputación organizacional online
Piazzo, Virginia
Puig González, Joaquín, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat

Publicació: [Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2012
Descripció: 1 recurs electrònic (220 p.)
Nota: Tesi doctoral - Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat, 2012
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Castellà
Document: Tesi doctoral
Matèria: Web 2.0 ; Imatge corporativa ; Reputació en línia ; Gestió de la crisi

Adreça alternativa: https://hdl.handle.net/10803/96276
Adreça alternativa: https://www.educacion.gob.es/teseo/mostrarRef.do?ref=986043


220 p, 4.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Tesis doctorals

 Registre creat el 2013-02-13, darrera modificació el 2025-02-02



   Favorit i Compartir