L'aprenentatge dels relatius en català
Gavarró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció

Títol variant: El aprendizaje de los relativos en catalán
Data: 2013
Resum: Una investigadora de la UAB ha realitzat un treball per aprofundir en el coneixement de l'aprenentatge de les frases relatives en català. Aquest article ha estudiat com els nens i nenes de 5 anys comprenen i també constitueixen frases relatives tant de subjecte com d'objecte. Els resultats obtinguts mostren com els infants tenen problemes per entendre les frases d'objecte però no tenen tanta dificultat a entendre les de subjecte. Aquests resultats concorden amb els trobats en altres llengües.
Resum: Una investigadora de la UAB ha realizado un trabajo para profundizar en el conocimiento del aprendizaje de las frases relativas en catalán. Este artículo ha estudiado cómo los niños y niñas de 5 años comprenden y también constituyen frases relativas tanto de sujeto como de objeto. Los resultados obtenidos muestran cómo los niños tienen problemas para entender las frases de objeto pero no tienen tanta dificultad en entender las de sujeto. Estos resultados concuerdan con los obtenidos en otras lenguas.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català i Castellà
Document: Article ; divulgació ; Versió publicada
Publicat a: UAB divulga, març 2013, p. 1-1, ISSN 2014-6388



Català
2 p, 28.1 KB

Español
2 p, 96.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > UAB Divulga
Articles > Articles de divulgació

 Registre creat el 2013-04-03, darrera modificació el 2021-08-22



   Favorit i Compartir