La autoevaluación de los equipos docentes, una estrategia de mejora cualitativa de la escuela
Rué, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Data: |
1999 |
Resum: |
Después de someter a revisión los conceptos de calidad de la enseñanza, de autonomía docente y de analizar los presupuestos de las principales orientaciones en las estrategias de mejora de la escuela, el texto presenta una estrategia fundada en un enfoque deliberativo y que se enmarca en la orden que regula la evaluación de centros en Cataluña. |
Resum: |
Després de sotmetre a revisió els conceptes de qualitat i d'autonomia docent i analitzar els pressupòsits de les principals orientacions en les estratègies de millora de l'escola, el text presenta una estratègia desenvolupada a Catalunya, fonamentada en un enfocament deliberatiu i emmarcada en l'ordre que regula l'avaluació de centres. |
Resum: |
After an analysis of concepts such as education's quality or teacher's authonomy, and further revision of the main bases of the current improvement school strategies, the text offers a particular strategy, built and focused upon deliberation, which have been adopted by law by the catalan educative administration, to be developped in primary and secondary schools. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Calidad, profesionalidad, autonomía docente, estrategias de mejora educa-tiva ;
Autoevaluación de equipos docentes ;
Qualitat ;
Professionalitat ;
Autonomia docent ;
Estratègies de millora educativa ;
Autoavaluació d'equips docents ;
Quality ;
Professionalism ;
Teacher's authonomy ;
Educative improvement strategies ;
Teacher's selfevaluation |
Publicat a: |
Educar, N. 24 (1999) , p. 71-87, ISSN 2014-8801 |
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Educar/article/view/20704
Adreça original: https://educar.uab.cat/article/view/v24-rue
DOI: 10.5565/rev/educar.336
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
EducarArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2022-02-20