Nuevos caminos para la radio : un proceso productivo digital para un negocio analógico
Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)

Data: 2007
Resum: El proceso de digitalización de la radio está excesivamente centrado en los estándares técnicos de transmisión, de resultado bastante incierto en muchos países, olvidando así que el mundo digital implica un sistema más complejo, de implicaciones variadas.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; Versió publicada
Matèria: Radio digital ; Espanya
Publicat a: Telos : cuadernos de comunicación, tecnología y sociedad, Núm. 73 (Octubre-diciembre 2007) ,, ISSN 0213-084X

Adreça alternativa: https://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=2487925


10 p, 98.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2013-05-15, darrera modificació el 2025-01-19



   Favorit i Compartir