Comunicació i llenguatge oral en l'escola inclusiva [101688]
Serrano Pau, Carrasumada (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Fecha: 2013-14
Resumen: 1. Conèixer les interaccions comunicatives que s'esdevenen en el sí d'una aula 2. Relacionar conceptes relatius a la comunicació en el context de l'aula inclusiva 3. Dissenyar estratègies per optimitzar les interaccions comunicatives a l'aula 4. Oferir estratègies al professorat per la millora de les interaccions a l'aula amb la finalitat de preservar l'ètica professional 5. Comprendre, integrar i relacionar nous coneixements fruit d'un aprenentatge autònom 6. Fomentar una actitud d'aprenentatge estratègica i flexible en relació a les habilitats comunicatives.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Logopèdia [2500893]
Documento: Objecte d'aprenentatge



4 p, 100.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2013-06-25, última modificación el 2023-01-28



   Favorit i Compartir