El marketing político revela su papel fundamental en la actualidad
Parés, Manuel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
| Data: |
2002 |
| Resum: |
Obra ressenyada: Raúl TREJO DELARBRE, Mediocracia sin mediaciones: prensa, televisión y elecciones. México DF: Ediciones Cal y Arena, 2001. |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Llengua: |
Castellà |
| Document: |
Ressenya ; recerca ; Versió publicada |
| Publicat a: |
Telos : cuadernos de comunicación, tecnología y sociedad, Núm. 52 (Julio-Septiembre 2002) , p. 118-119, ISSN 0213-084X |
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles de recercaArticles >
Articles publicatsArticles >
Ressenyes
Registre creat el 2013-06-28, darrera modificació el 2024-06-01