Disseny de Software [102759]
Serrat Gual, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Date: 2013-14
Abstract: Un cop el propòsit d'un software s'ha determinat mitjançant l'anàlisi de requeriments, els desenvolupadors de software dissenyen una solució. Aquesta va des de l'arquitectura dels seus components (classes, mòduls. . . ) fins a la implementació en algun llenguatge de programació. Aquesta assignatura cobreix principalment dos aspectes claus del disseny: els patrons de disseny orientat a objecte i el disseny de la interfície (gràfica) d'usuari. A més d'aquests, tracta altres temes com són el disseny per contracte de classes i mètodes i l'estil de codificació. Aquesta assignatura doncs, extén una part del temari d'Enginyeria del software de segon i es complementa amb la resta de les d'aquesta menció. El mètode d'aprenentatge és basat en un projecte (la pràctica) o dit d'una altra manera, 'apendre per fer': tots els conceptes tractats a teoria són necessàris per tal de dissenyar i implementar una aplicació de software, a partir d'un enunciat que fa el paper de document de requeriments. Es tracta de fer el disseny i la implementació (però no l'anàlisi de requeriments, la prova, el control de versions o el garantiment de la qualitat, que pertanyen a altres assignatures de la menció) d'una aplicació per a mòbil amb Android.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Studies: Grau en Enginyeria Informàtica [2502441]
Document: Objecte d'aprenentatge



5 p, 107.3 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2013-07-02, last modified 2023-07-22



   Favorit i Compartir