Gestió de la Distribució [102356]
Izard Granados, Gabriel
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Data: 2013-14
Resum: Al acabar el curs l' alumne ha de ser capaç de: •Entendre els principals conceptes i terminologia de gestió de la distribució, •Formular estratègies per a la gestió de la distribució, •Identificar les relacions de intercanvi i millores en les pràctiques comercials i de gestió entre els membres del canal. Al acabar el curs l' alumne ha de saber: •Analitzar situacions de gestió de la distribució i saber prendre decisions sobre el comportament dels que intervenen •Valorar l' importància de les relacions a llarg termini amb els clients i dissenyar sistemes col·laboratius •Relacionar les distintes àrees de l'empresa amb l'enfoc d'orientació a resultats amb la millor utilització del canal de distribució.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [2501572]
Document: Objecte d'aprenentatge



6 p, 110.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2013-07-05, darrera modificació el 2023-10-21



   Favorit i Compartir