Comunicació Comercial [102357]
Alarcón del Amo, María del Carmen
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Fecha: 2013-14
Resumen: Comunicació Comercial és una assignatura optativa de 6 crèdits ECTS dins els estudis del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses. L'objectiu principal de l'assignatura de Comunicació Comercial és proporcionar a l'alumne una visió molt més profunda i especialitzada d'una de les principals tasques del màrqueting: la comunicació comercial. En aquest sentit, es pretén transmetre a l'estudiant el sentit i finalitat de la política de comunicació comercial de l'empresa com a instrument que s'emmarca en l'estratègia de màrqueting, i aquesta dins de l'empresa. Per a això, es proporciona a l'alumne una visió el més àmplia possible de les diverses eines i tècniques de què disposa l'empresa per comunicar-se amb els seus diferents públics, amb l'objectiu de posar de manifest tant les dificultats i complexitats, com la riquesa i amplitud , de les possibilitats de comunicació que poden desenvolupar els alumnes. Els objectius més concrets són: Comprendre el paper que juga la comunicació dins de la gestió corporativa i la gestió del màrqueting. Comprendre la importància de la comunicació integrada de màrqueting. Entendre el procés de comunicació comercial i conèixer les diferents eines de comunicació de què disposen les empreses, on i offline, i la necessitat de coordinar-les i integrar-les adequadament per aconseguir beneficis sinèrgics. Conèixer la seqüència de decisió lògica i adequada en el procés de planificació de la comunicació de l'empresa. Saber establir objectius i assignar pressupost per al mix d'activitats de comunicació de màrqueting, així com per a cadascuna d'elles. Aprendre a valorar la rellevància del context quan han d'adoptar decisions sobre comunicació comercial, així com conèixer com els atributs relacionats amb el receptor, el missatge, el mitjà i el remitent interactuen per produir efectes. Conèixer, entendre i dominar les principals tècniques i instruments generals utilitzats en la comunicació comercial, posant èmfasi en un enfocament integrador al respecte. Conèixer les noves eines de comunicació social i la seva utilització dins de l'estratègia de comunicació. Ser capaç de seleccionar i utilitzar les eines apropiades per a la resolució de problemes específics de comunicació comercial. Saber dissenyar un pla de comunicació integrada de màrqueting i controlar els seus resultats, així com identificar i resoldre adequadament els possibles dilemes ètics. 1 Comunicació Comercial 2013 - 2014 identificar i resoldre adequadament els possibles dilemes ètics. Saber dissenyar un pla de comunicació en mitjans socials (Social Media Pla).
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [2501572]
Documento: Objecte d'aprenentatge



7 p, 112.0 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2013-07-05, última modificación el 2023-10-21



   Favorit i Compartir