Investigació Comercial II [102354]
Rialp Criado, Josep
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Data: 2013-14
Resum: Esta asignatura pretende abordar diferentes análisis que se realizan en los departamentos de marketing intelligence o los institutos de investigación de mercado relacionados a decisiones en el área comercial que conllevan trabajar con más de dos variables y presentar las técnicas de análisis de la información relacionadas. Este estudio se efectúa desde un punto de vista conceptual, con aplicaciones del campo del marketing y con un enfoque práctico utilizando para ello el paquete estadístico JMP.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [2501572]
Document: Objecte d'aprenentatge



4 p, 102.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2013-07-09, darrera modificació el 2023-10-21



   Favorit i Compartir