Creativitat Gràfica [103147]
Martínez Surinyac, Gabriel
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2013-14
Resum: CREATIVITAT GRÀFICA té com a objectiu aplicar la Fotografia a un projecte Publicitari, amb el control del procés des de la fase inicial, la producció i realització fins arribar a l'art final. Principals objectius formatius: Coneixements bàsics de tecnologia i llenguatge fotogràfic. Procés de producció i creació fotogràfica dins de l'àmbit de la publicitat, edició i manipulació digital. Activitats sobre il·luminació artificial aplicada al Retrat i Bodegó. Anàlisi de la imatge.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]



4 p, 100.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2013-07-09, darrera modificació el 2018-11-18



   Favorit i Compartir