Book Creatiu [103149]
Roca Correa, David
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Date: 2013-14
Abstract: El objetius generals de l'assignatura són: 1. Conèixer la relació entre creativitat publicitària i nou talent. 2. Realitzar un book creatiu d'almenys 5 peces noves. 3. Pulir les peces creatives realitzades al llarg de la carrera. 4. Experimentar els sistemes d'avaluació creativa: quantatiu vs qualitatiu.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català.
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]



3 p, 95.4 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Study plans

 Record created 2013-07-09, last modified 2018-11-18



   Favorit i Compartir