Google Scholar: cites
Editor's Notes. Special Editor's Notes

Títol variant: Nota de la Editora. Nota de la Editora Especial
Títol variant: Nota de l'Editora. Nota de l'Editora Especial
Títol variant: Note de l'Éditrice. Note de l'Éditrice Special
Data: 2013
Resum: This year's special issue of BJTLLL is dedicated to Computer-Mediated Foreign Language Teaching and Learning as it has been shaped by sociocultural and dialogic turns in pedagogy. The volume aspires to contribute to the investigation of the potential of CMC and telecollaboration in hosting positive learning environments for a long sought-for reform in foreign language and teacher education. The articles herein report on interventions that have been or are being carried out in diverse internationally-dispersed sociocultural contexts.
Resum: La edición especial de este año de BJTLLL se dedica a la enseñanza y el aprendizaje de lenguas extranjeras mediados por ordenador, tomando en cuento la más reciente influencia de elementos socioculturales y dialógicos en la pedagogía. El volumen aspira a contribuir a la investigación sobre el potencial de la CMO y la telecolaboración en la organización motivadora de los entornos de aprendizaje, reclamados durante mucho tiempo por las reformas educativas en didáctica de las lenguas y en formación del profesorado. Los artículos de este volumen describen algunas intervenciones que han sido o están siendo llevadas a cabo en diferentes contextos internacionales.
Resum: L'edició especial d'aquest any de BJTLLL es dedica a l'ensenyament i l'aprenentatge de les llengües estrangeres mediats per ordinador, considerant la influència d'elements socioculturals i dialògics en didàctica. El volum vol contribuir a la investigació sobre el potencial de CMO i la telecol·laboració en l'organització motivadora d'entorns d'aprenentatge, reclamats durant molt de temps per les reformes educatives en didàctiques de llengües i en la formació del professorat. Els articles d'aquest volum descriuen algunes intervencions que s'han portat o s'estan portant a terme en diferents contextos internacionals.
Resum: L'édition spéciale de ce volume de BJTLLL est dédié à l'enseignement et l'apprentissage des langues étrangères assistés par ordinateur, en prenant en considération l'influence récente d'éléments socio-culturels et dialogiques en didactique. Le volume vise à contribuer à la recherche sur le potentiel de la CMC et la telecollaboration pour motiver l'organisation d'environnements d'apprentissage, réclamés depuis longtemps par les réformes de l'enseignement des langues et de formation des enseignants. Les articles de ce numéro décrivent certaines interventions didactiques menées ou en cours de développement dans des contextes internationaux divers.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Text en català, castellà, anglès i francès
Document: Editorial ; altres ; Versió publicada
Publicat a: Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 6, Núm. 2 (Maig-Juny 2013) , p. i-x, ISSN 2013-6196

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Bellaterra/article/view/290905
Adreça original: https://revistes.uab.cat/jtl3/article/view/v6-n2-antoniadou
DOI: 10.5565/rev/jtl3.525


10 p, 194.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Bellaterra journal of teaching and learning language and literature

 Registre creat el 2013-07-11, darrera modificació el 2022-03-05



   Favorit i Compartir