Clima de trabajo y organizaciones que aprenden
Martín Bris, Mario (Universidad de Alcalá. Departamento de Educación)
Data: |
2000 |
Resum: |
Las organizaciones educativas son entendidas como el lugar en el que confluyen todos los elementos y los factores del sistema, y están ubicadas en contextos complejos y cambiantes con los que deben convivir y a los que deben respuestas. El clima o ambiente de trabajo constituye uno de los factores determinantes y facilita, no sólo los procesos organizativos y de gestión, sino también de innovación y cambio. |
Resum: |
Les organitzacions educatives són enteses com el lloc on conflueixen tots els elements i els factors del sistema, i estan ubicades en contextos complexos i canviants amb els quals han de conviure i als quals han de donar resposta. El clima o ambient de treball constitueix un dels factors determinants i facilita, no solament els procesos organitzatius i de gestió, sinó també d'innovació i canvi. |
Resum: |
Educational organizations are understood as the place where all the elements and factors of the system meet. They are placed in changing and complex contexts where they should coexist and give answers. The working atmosphere is one of the most influential factors that facilitate not only management and organizational processes but also those of innovation and change. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Publicat a: |
Educar, N. 27 (2000) , p. 103-117, ISSN 2014-8801 |
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Educar/article/view/20736
Adreça original: https://educar.uab.cat/article/view/v27-martin
DOI: 10.5565/rev/educar.251
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
EducarArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2022-02-20