Sistemes d'Informació per a la Gestió de Relacions Comercials [102168]
Cubillo Alonso, Òscar
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Fecha: 2013-14
Resumen: Entendre la relació client-empresa, dintre del marc de la fidelització Apreciar les diferències en la viabilitat de les empreses segons la seva orientació cap al client Assimilar quines són les estratègies empresarials bàsiques centrades en el client Conèixer cóm la tecnologia pot servir d'eina per a aliniar les necessitats dels clients amb els interessos de l'empresa Entendre quins són els fluxos d'informació en la relació amb el client i quins són els factors crítics d'èxit.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Grau en Empresa i Tecnologia [2501232]
Documento: Objecte d'aprenentatge



5 p, 104.4 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2013-07-15, última modificación el 2023-10-07



   Favorit i Compartir