Gèneres Publicitaris [103073]
Puig González, Joaquín
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2013-14
Resum: Aquesta assignatura optativa de 6 ECTS forma part de la matèria Gèneres Audiovisuals, junt amb l'abans esmentada, Gèneres Televisius, Gèneres cinematogràfics, Gèneres radiofònics, Gèneres interactius, Gèneres fotogràfics i Programació en ràdio i televisió. L'objectiu general és tenir els coneixements específics bàsics sobre el conjunt de convencions narratives i expressives que defineixen els diferents gèneres i formats de la Comunicació Audiovisual i la Publicitat, així com les rutines productives associades. En aquest cas concret, tot allò que fa referència a la producció i anàlisi dels gèneres i formats publicitaris.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Comunicació Audiovisual [2501928]
Document: Objecte d'aprenentatge



4 p, 103.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2013-07-15, darrera modificació el 2023-01-28



   Favorit i Compartir