Semiòtica de la Comunicació [103042]
Lacalle Zalduendo, María Rosario
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Fecha: 2013-14
Resumen: Es tracta de desenvolupar les habilitats d'aprenentatge necessàries per treballar de manera eficient l'autoaprenentatge i l'autoexigència, així com iniciar estudis posteriors amb un elevat grau d'autonomia o que impliquin l'adaptació a noves situacions. Aquest curs té un caràcter fonamentalment teòric-metodològic i es dirigeix a facilitar als alumnes la base conceptual i els instruments necessaris per analitzar els discursos de la Comunicació de Masses, així com les estratègies subjacents als processos comunicatius dels mitjans. El context con es produeixen i es consumeixen els discursos dels mitjans de comunicació esdevé així mateix objecte d'anàlisi. Els diferents punts del programa s'articulen entorn a algunes de les principals aportacions de la semiòtica, de la socio-semiòtica i de l'anàlisi del discurs.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Comunicació Audiovisual [2501928]
Documento: Objecte d'aprenentatge



6 p, 108.5 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2013-07-16, última modificación el 2023-01-28



   Favorit i Compartir