Estructura Social i Sociologia del Consum [103131]
Borràs Català, Vicent
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2013-14
Resum: 1. Coneixement i visualització de les característiques de la societat de consum espanyola i catalana. 2. Comprensió dels conceptes bàsics de l'estructura social: classe, gènere y cicle de vida. 3. Entendre el lligam entre els principals eixos de l'estructura social i el consum 4. Caracterització de tipus de publicitat en funció del tipus de societat i el perfil del consumidor al que es dirigeix.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Document: Objecte d'aprenentatge



4 p, 100.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2013-07-29, darrera modificació el 2023-01-28



   Favorit i Compartir