Per citar aquest document: https://ddd.uab.cat/record/111205
L'Aprenentatge de les Persones Adultes en la Societat del Coneixement [42970]
Massot Verdu, Margarida

Data: 2013-14
Resum: Aquest mòdul pretén desenvolupar aquells aspectes teòrics que fonamenten la pràctica de la formació de persones adultes en qualsevol àmbit d'intervenció. Per a això es procedirà a l'anàlisi dels canvis que introdueix el paradigma de la societat informacional i com aquests canvis afecten les persones i modifiquen els seus àmbits de participació i de relació personal. També s'aprofundirà en els processos cognitius i psicològics bàsics de les persones adultes per conèixer els factors que faciliten el procés d'ensenyament i aprenentatge en contextos formals i no formals. També s'aportaran coneixement sobre les polítiques educatives europees i els organismes internacionals intervenen. 1. Conèixer, interpretar i aplicar els fonaments psicopedagògics de la formació de persones adultes (FPA) en diferents situacions d'aprenentatge al llarg de la vida. 2. Analitzar les necessitats i els reptes de la FpA en el marc de la societat de la informació i del coneixement. 3. Conèixer i aplicar les polítiques educatives europees i les aportacions dels organismes internacionals.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Formació de persones adultes [4313817]



5 p, 111.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2013-07-29, darrera modificació el 2017-10-15



   Favorit i Compartir