Las palabras como símbolos de experiencias emocionales
Ricarte Bescós, José María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
| Data: |
2008 |
| Resum: |
Obra ressenyada: Joan SABATÉ, Joan; Ester FRANQUESA (coordinadors), Màrqueting lingüístic i consum. Barcelona: Trípodos, 2006. |
| Drets: |
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.  |
| Llengua: |
Castellà |
| Document: |
Ressenya ; recerca ; Versió publicada |
| Publicat a: |
Trípodos, Núm. 22 (2008) , p. 201-203, ISSN 2340-5007 |
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles de recercaArticles >
Articles publicatsArticles >
Ressenyes
Registre creat el 2013-07-31, darrera modificació el 2024-11-30