Per citar aquest document: https://ddd.uab.cat/record/112055
Estratègies de Recerca i Estudis sobre el Mercat [42433]
Garcia Muñoz, Nuria

Data: 2013-14
Resum: Este módulo pretende dotar del conocimiento específico de carácter metodológico aplicado a la investigación de contenidos audiovisuales y publicitarios, ofreciendo las bases del trabajo científico y de los estudios de mercado. La formación que se ofrece se centra en los métodos y técnicas de investigación cuantitativas, cualitativas y experimentales.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [4313256]



5 p, 106.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2013-09-16, darrera modificació el 2017-10-15



   Favorit i Compartir