La formació psicológica i metodológica de l'aprenent en els centres d'autoaprenentatge
Victori i Blaya, Mia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)

Data: 2004
Resum: L'objectiu d'un centre d'autoaprenentatge és oferir recursos i mitjans perquè l'aprenent pugui aprendre una llengua d'una manera més autònoma. En conseqüència, els centres també poden tenir com a objectiu que l'aprenent esdevingui autònom, però a la pràctica aquest objectiu moltes vegades no s'assoleix. L'autora de l'article, partint de l'experiència en el funcionament dels centres, presenta criteris per ajudar els aprenents a reflexionar sobre el seu aprenentatge i a desenvolupar una metodologia més eficaç i autònoma.
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Català
Document: Article ; Versió publicada
Matèria: Centres d'autoaprenentatge de llengües ; Autoaprendizaje ; Idiomas ; Self-learning ; Languages
Publicat a: Llengua i ús: revista tècnica de política lingüística, Núm. 31 (2004) , p. 36-40, ISSN 2013-052X

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/LlenguaUs/article/view/128197


14 p, 80.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2013-09-18, darrera modificació el 2025-06-11



   Favorit i Compartir