Els cent llenguatges en el cos del mestre. Contrastos entre Reggio i la UAB
Pie Pérez, Meritxell
Martínez Mínguez, Maria Lourdes, 
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Data: |
2013 |
Descripció: |
27 pag. |
Resum: |
El paper de l'estada Erasmus a la ciutat italiana de Reggio Emilia passa per la confrontació entre l'experiència de formació inicial UAB en relació al paper del cos del mestre i el saber fer reggià, on fa més de quaranta anys que infants, educadors, famílies i comunitat treballen junts construint el seu ideal educatiu. Són conscients i lluiten per vetllar per la qualitat de l'educació, sent plens coneixedors de la importància que aquesta té en la construcció social. Una realitat totalment contrària a la què vivim actualment a Catalunya, on el i la professió de mestre es troben desprestigiades. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Educació Infantil [2500797] |
Pla d'estudis: |
Grau en Educació infantil [847] |
Document: |
Treball final de grau ; Text ; Treball final de grau ; Text |
Matèria: |
Cos mestre ;
Reggio Emilia ;
Experiència formació inicial UAB |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat Ciències de l'Educació. TFG
Registre creat el 2013-09-20, darrera modificació el 2022-07-31