El discurs publicitari en català : la catalanitat a les marques de begudes catalanes
Cantó i Gargallo, Berta
Bassols i Puig, M. Margarida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
Universitat de Barcelona.
Facultat de Filologia
Data: |
2013 |
Descripció: |
167 p. |
Resum: |
Aquest tesina posa de manifest la gran importància que té la publicitat per a configurar els imaginaris col·lectius, així com identitaris, i la manera com aquests serveixen per identificar-nos com a grup. Per mitjà no només de l'anàlisi de les campanyes publicitàries sinó també de la llengua de l'etiquetatge, el domini web, els patrocinis, les col·laboracions i les iniciatives que cada marca duu a terme, el lector i consumidor es fa una idea de quins són els elements icònics i verbals que ens defineixen com a poble i de quina manera cadascuna d'aquestes els empra per transmetre la seva versió de la catalanitat. |
Drets: |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Estudis Avançats de Llengua i Literatura Catalanes [4313382] |
Col·lecció: |
Facultat de Filosofia i Lletres. Màster en estudis avançats i aplicats en llengua i literatura catalanes |
Document: |
Treball de fi de postgrau |
Matèria: |
Identitat ètnica ;
Catalunya ;
Publicitat ;
Marques comercials |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de recerca i projectes de final de carrera >
Filosofia i Lletres. TFM
Registre creat el 2014-01-24, darrera modificació el 2022-07-09