Google Scholar: cites
Educació científica humanitzada
Özer, Ferah (Abant İzzet Baysal Üniversitesi (Turquia))
Garrido Espeja, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)

Data: 2013
Resum: L'article analitza els fonaments de la ciència a l'escola i les seves interrelacions amb el concepte de Naturalesa de les ciències mitjançant l'ús dels seus antecedents històrics i fent referència a la història de la ciència. A partir de l'explicació de relacions i conceptes, l'article descriu principalment com l'ensenyament de la ciència pot ser o hauria de ser més humanitzada per ser capaç d'ensenyar eficaçment als alumnes.
Resum: The article discusses the foundations of school science and its interrelations with the concept of Nature of Science by using its historical background and refers to history of science. By explaining the relationships and concepts, the article describes mainly how the science education can or should be more humanized to be able to teach to pupils.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Educació científica humanitzada ; Naturalesa de les ciències ; Humanized scientific education ; Nature of science
Publicat a: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 26 (Desembre 2013) , p. 34-39, ISSN 1699-6712

Adreça original: https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n26-ozer-garrido
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/275740
DOI: 10.5565/rev/ciencies.81


6 p, 57.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Centre de Recerca per a l’Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)
Articles > Articles publicats > Ciències
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2014-01-24, darrera modificació el 2022-09-04



   Favorit i Compartir