Herramientas electrónicas para traductores del portugués, el catalán y el español
Galán-Mañas, Anabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació

Data: 2014
Descripció: 14 pag.
Resum: En este documento presentamos una serie de recursos en línea, su mayoría gratuitos, que pueden ser de utilidad para el traductor del portugués, el catalán y el español, y también al profesor o al estudiante de traducción de estos idiomas.
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Castellà
Document: Objecte d'aprenentatge
Matèria: Traducció i interpretació ; Recursos electrònics en xarxa ; Traducción e interpretación ; Catalán ; Portugués ; Español ; Recursos en línea ; Translation ; Online resources ; Portuguese ; Spanish



14 p, 115.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials didàctics > Recursos docents

 Registre creat el 2014-04-09, darrera modificació el 2024-11-24



   Favorit i Compartir