![]() |
|||||||||||||||
![]() |
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Articles > Articles publicats > Àlbums il·lustrats a la classe de ciències. Criteris per a la selecció |
Data: | 2014 |
Resum: | Aquest article ofereix uns criteris per a la selecció d'àlbums il·lustrats per a utilitzar-los a les classes de ciències de primària, amb l'objectiu que aquests puguin ser un recurs didàctic que afavoreixi l'aprenentatge de les ciències i la compressió lectora en aquesta etapa educativa. Els criteris s'agrupen en l'acrònim CONTE. L'aplicació dels criteris ha permès obtenir un recull de 30 àlbums il·lustrats. |
Resum: | This article provides criteria for the selection of picture books for use them in primary science class, in order that they can be an educational resource that promotes the learning of science and reading comprehension in this educational stage. The criteria are grouped under the acronym CONTE. The application of the criteria has provided a collection of 30 picture books. |
Drets: | Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets. |
Llengua: | Català |
Document: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: | Àlbum il·lustrat ; Comprensió lectora ; Aprenentatge de les ciències ; Educació primària ; Picture book ; Reading comprehension ; Learning science ; Primary education |
Publicat a: | Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 27 (Març 2014) , p. 26-33, ISSN 1699-6712 |
8 p, 613.3 KB |