L'aprenentatge integrat de continguts i llengua estrangera (AICLE) a Catalunya : estudis i experiències
Coral Mateu, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Lleixà Arribas, Teresa (Universitat de Barcelona)

Data: 2013
Resum: L'aprenentatge integrat de continguts I llengua estrangera (AICLE) constitueix un enfocament que pren cada dia més força dins del context educatiu europeu i per això esdevé la principal justificació que ha portat a l'elaboració del present monogràfic. Iniciem la seva presentación amb una breu reflexió sobre el sentit de l'AICLE en un entorn de diversitat lingüística. Destaquem, a continuació, les principals característiques d'aquest enfocament, tot ressaltant-ne les implicacions pedagògiques i didàctiques. Una concisa descripció dels articles que conformen el monogràfic conclourà aquesta presentación.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Article ; divulgació ; Versió publicada
Matèria: Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües Estrangeres ; AICLE ; Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lenguas Extranjeras ; CLIL ; Content and Language Integrated Learning
Publicat a: Temps d'educació, Núm. 45 (2013) , p. 7-16, ISSN 2014-7627

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/TempsEducacio/article/view/274633


10 p, 115.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de divulgació
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2014-05-05, darrera modificació el 2022-05-09



   Favorit i Compartir