Producción textil y división sexual del trabajo en la antigüedad. : Mesopotamia, Egipto y el Egeo en el segundo milenio a.n.e
Garcia Ventura, Agnès (Universitat Pompeu Fabra)

Data: 2005
Nota: El presente estudio ha sido realizado gracias a un a beca predoctoral (FI) concedida por la Generalitat de Catalunya para trabajar, desde enero de 2002, en el Departamento de Humanidades de la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona bajo la dirección de Miquel Civil Desveus y la tutoría de Maria Eugènia Aubet Semmler.
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Historiae, Núm. 2 (2005) , p. 115-142, ISSN 2462-3636

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Historiae/article/view/286648


28 p, 194.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Historiae
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2014-05-23, darrera modificació el 2025-02-21



   Favorit i Compartir