Google Scholar: cites
Test de visualidad : las preferencias del buen diseño
Merino, Quim
Busquets, Cris
Giol, Arnau
Termes, G.

Títol variant: Visual test: preferences of the good design
Data: 2014
Resum: Este artículo pretende dar noticia de la investigación dirigida por el Grupo de Investigación en Publicidad y Relaciones Públicas (en adelante, GRP) de la Universidad Autònoma de Barcelona llevada a cabo por los autores de esta reseña. El trabajo se enmarca en una actividad de la asignatura de Diseño en Publicidad y Relaciones Públicas del Grado en Publicidad y Relaciones Públicas de la UAB. El objetivo del trabajo es constatar las preferencias del consumidor ante diferentes estímulos formales del diseño gráfico en publicidad.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Investigació ; Grafisme ; Comunicació ; Publicitat ; Investigación ; Diseño gráfico ; Comunicación ; Publicidad ; Research ; Graphic design ; Communication ; Advertising
Publicat a: Grafica, Vol. 2 Núm. 4 (2014) , p. 147-152, ISSN 2014-9298

Adreça original: https://revistes.uab.cat/grafica/article/view/v2-n4-marino
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Grafica/article/view/283813
DOI: 10.5565/rev/grafica.26


6 p, 427.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > grafica
Articles > Articles de recerca
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2014-07-31, darrera modificació el 2022-03-05



   Favorit i Compartir