Fecha: |
2014-15 |
Resumen: |
- Proporcionar a l'alumnat el coneixement de les bases teòriques i les escoles i tendencies més significades que han estudiat i interpreten els procesos del desenvolupament i de l'aprenentatge motor, fent èmfasi en les etapes d'Educació Infantil i Primària. - Conèixer, analitzar i reflexionar sobre aspectes didàctics del procés d'adquisició d'aprenentatges motors. - Dissenyar propostes didàctiques pràctiques adequades per estimular i afavorir l'aprenentatge motor. Saber explicar i dosificar activitats referides a les habilitats motrius bàsiques i especifiques, fonamentant-les en els coneixements teòrics adquirits. - Vivenciar i experimentar a través de les pràctiques a classe i de les Pràctiques Competencials Internes el procés d'ensenyament-aprenentatge del moviment humà i d'impartició d'activitats adients de caràcter educatiu. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: |
Català |
Titulación: |
Educació Primària [2500798] |
Plan de estudios: |
Grau en Educació Primària [1140] ; Grau en Educació Primària [896] |
Documento: |
Objecte d'aprenentatge |