Gabinets de Comunicació [103160]
Jordan Avila, Santiago
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Fecha: 2014-15
Resumen: - Definir el rol de los gabinetes de comunicación en el mix de marketing. - Establecer una visión 360º en la comunicación de ambito comercial e institucional. - Comunicación corporativa - El plan de comunicación - Aplicación de los conocimientos teoricos en casos practicos. - Salidas profesionales desde la vertiente vpublicitaria y de relaciones publicas.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
3 p, 96.2 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2014-09-12, última modificación el 2023-01-28



   Favorit i Compartir