Trastorns i avaluació de l'adquisició del llenguatge oral i escrit [101705]
Jurado Viñuales, Elisabet
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Data: 2014-15
Resum: Saber diferenciar i identificar un trastorn en l'adquisició del llenguatge d'una etapa evolutiva i de desenvolupament normal. Conèixer i saber avaluar els diferents trastorns d'adquisició del llenguatge i com poden interactuar en el desenvolupament global posterior. Conèixer i saber utilitzar amb eficàcia les diferents proves especifiques de cada trastorn. Saber escriure un informe diagnòstic emprant la terminologia correcta i apropiada a la professió. Saber comprendre i extraure conclusions de informes avaluatius de trastorns d'adquisició del llenguatge oral i escrit. Tenir una visió globalitzadora de l'adquisició del llenguatge i els seus possibles trastorns.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Logopèdia [2500893]
Pla d'estudis: Grau en Logopèdia [828]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 103.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2014-09-12, darrera modificació el 2023-01-28



   Favorit i Compartir