Book Creatiu [103149]
Roca Correa, David
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Date: 2014-15
Abstract: 1. El book creativo como estrategia de contratación. 2. La entrevista 3. El mercado publicitario: perfil de agencias (posibles contratantes). 4. Perfil de creativos (posibles contratantes) 5. Recursos para creativos (publicaciones, festivales, escuelas. . . ). 6. Haz tu book.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català.
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]



Català
4 p, 97.9 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Study plans

 Record created 2014-09-12, last modified 2018-06-24



   Favorit i Compartir