Empresa i Mercats Nacionals i Internacionals de l'Àsia Oriental [101531]
Rosell, Jordi, 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació
Fecha: |
2014-15 |
Resumen: |
Al finalitzar l'assignatura, l'alumne serà capaç de: - Identificar les característiques essencials de les tradicions de negocis més importants de la regió (japonesa, coreana, xinesa). - Analitzar com els factors de l'entorn, com el gènere, la religió, la diversitat ètnica, les cultures laborals, afecten els processos de gestió empresarial d'Àsia i comparar com aquests varien entre els diferents països en comparació amb el model occidental. - Comprendre com afecten la globalització, el lliure comerç i la inversió en aquestes tradicions. - Respondre amb el grau apropiat de sensibilitat a aquestes tradicions, sota el punt de vista occidental. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
Lengua: |
Català |
Titulación: |
Grau en Estudis d'Àsia Oriental [2500244] |
Plan de estudios: |
Grau en Estudis d'Àsia Oriental [842] ; Grau en Estudis d'Àsia Oriental [823] |
El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos >
Guías docentes
Registro creado el 2014-09-12, última modificación el 2020-11-07