Comportament del consumidor [42224]
Borràs Català, Vicent
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Título variante: Comportamiento del Consumidor
Fecha: 2014-15
Resumen: Bloc I : Sociologia del consum 1. Coneixement i visualització de les característiques de la nostra societat de consum. 2. Comprensió de les explicacions sobre el comportament del consumidor des de les diferents perspectives teòriques. 3. Comprensió del lligam entre classe, gènere, cicle de vida y pràctiques de consum. Bloc II: Psicologia social del consum 1. Identificar quin és el paper dels consumidors dins la societat i argumentar perquè es parla de la societat de consum. 2. Conèixer què és la psicologia social del consum: evolució, teories i metodologies. 3. Comprendre la dimensió simbòlica que caracteritza el fenomen del consum. 4. Identificar elsprincipals fenòmens i processos grupals, que permeten entendre el comportament del consumidor en el nostre entorn social i cultural. 5. Conèixer l'entorn sociodemogràfic i socioeconòmic en el qual es desenvoluparà la tasca professional. 6. Conèixer, interpretar i predir els canvis socials mitjançant l'anàlisi de l'actualitat. 7. Adquirir coneixements de psicologia social referents a la formació de la identitat, al comportament grupal, al canvi social i a la formació d'actituds, que ajudin a comprendre el rol dels ciutadans com a consumidors. 8. Reflexionar sobre la rellevància del consum com a praxis de relació i generació d'identitat en la societat contemporània. 9. Examinar noves perspectives i línies crítiques en la praxis i resignificació del consum. 10. Definir amb exactitud i saber explicar quins són els principals processos psicològics bàsics que influeixen en l'acte de compra. 11. 1 Comportament del consumidor 2014 - 2015 11. Identificar i desglossar el funcionament de les preses de decisió, en l'acte de compra.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Màrqueting [4313148]
Plan de estudios: Màster Universitari en Màrqueting [1093]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 109.1 KB

Castellà
6 p, 109.6 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2014-09-17, última modificación el 2023-01-28



   Favorit i Compartir