Aprenem hàbits alimentaris saludables jugant amb l'Scratch
Romero Perea, Noelia
López Simó, Víctor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Data: |
2014 |
Descripció: |
15 pag. |
Resum: |
Aquest article descriu el desenvolupament d'un joc d'ordinador, creat amb la finalitat de treballar hàbits alimentaris saludables, i la seva posterior implementació en alumnes de 2n de primària. Per fer el joc s'ha utilitzat l'aplicació informàtica Scratch, que permet d'una forma molt intuïtiva dissenyar, entre d'altres coses, jocs amb un llenguatge de programació molt senzill. Els alumnes han pogut experimentar a través d'una simulació com afecta a l'organisme la ingesta de diferents aliments i conèixer, per tant, encara que sigui de manera aproximada, la funció nutricional de cadascun d'ells. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Educació Primària [2500798] |
Pla d'estudis: |
Grau en Educació Primària [1140] |
Document: |
Treball final de grau ; Text |
Matèria: |
Scratch ;
Programació ;
Hàbits alimentaris saludables ;
Funció nutricional |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat Ciències de l'Educació. TFG
Registre creat el 2014-09-19, darrera modificació el 2023-07-22