Análisis del club Real Madrid a través de la comunicación deportiva
Wang, Guanyu
Perceval, José María, 
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
| Data: |
2014 |
| Descripció: |
79 p. |
| Resum: |
El deporte de masas o el "deporte espectáculo", tiene dos aspectos: por un lado fortalece lazos internos al estado-nación logrando la visibilidad mundial del mismo al mismo tiempo que genera múltiples beneficios económicos siendo la más importante industria cultural en muchos casos. Nuestro estudio tiene como perspectiva la comparacion con el modelo Chino y s tratamiento del fenómeno deportivo. China ha dedicado siempre múltiples recursos al desarrollo de los deportes pero, en la comunicación deportiva, su avances se encuentra restringido por algunos factores. |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Llengua: |
Castellà |
| Col·lecció: |
Facultat de Ciències de la Comunicació. Treballs de màster i postgrau. Màster Oficial de Recerca en Comunicació i Periodisme |
| Document: |
Treball de fi de postgrau |
| Matèria: |
Mitjans de comunicació de massa i esports ;
Xina |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de recerca i projectes de final de carrera >
Ciències de la Comunicació. TFM
Registre creat el 2014-10-06, darrera modificació el 2024-05-25