Investigació-acció per a l'avaluació del programa d'agenda 21 escolar de Sant Cugat del Vallès
Llerena del Castillo, Germán (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)

Fecha: 2009
Resumen: Es desenvolupa una avaluació del programa A21E de l'ajuntament de Sant Cugat, del qual n'és responsable tècnic un dels investigadors, a través d'una col·laboració entre la UAB i l'Ajuntament. Amb l'objectiu de millorar el programa i orientar l'Educació per la Sostenibilitat municipal envers la participació comunitària de les escoles, es busca comprendre en la seva complexitat els quatre primers casos des de la posada en marxa del programa. A partir d'entrevistes semi-estructurades a triplets d'actors per cada cas (mestres responsables, educadors/es ambientals que assessoren el programa i tècnics de l'ajuntament) i l'estudi de documents, s'analitzen les dades per extreure'n unes assercions que permeten comprendre els casos i orientar un nou model. Les propostes de millora es fan en el si d'un grup de treball de mestres de les escoles públiques del municipi, educadors/es ambientals i investigadors generats pel propi procés de recerca.
Derechos: Tots els drets reservats.
Lengua: Català
Documento: Article ; divulgació ; Versió publicada
Publicado en: Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2009) , p. 3082-3085, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/294610


4 p, 43.0 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Enseñanza de las ciencias
Artículos > Artículos de divulgación

 Registro creado el 2015-03-24, última modificación el 2022-09-04



   Favorit i Compartir