A vision of advertising creativity from philosophy
Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)

Data: 2013
Resum: Obra ressenyada: A. MCSTAY, Creativity and Advertising: Affect, Events and Process. New York : Routledge, 2011.
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Anglès
Document: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Trípodos, Núm. 33 (2013) , p. 204-206, ISSN 2340-5007



3 p, 45.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Grup de Recerca en Publicitat i Relacions Públiques (GRP)
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2015-04-20, darrera modificació el 2024-11-24



   Favorit i Compartir