Discursive practices in participative design activities in school agroecology. Analysis of the discursive practices of primary school students in the design of an irrigation system for organic school garden
Rekondo, Miren (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat)
Espinet, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat)

Fecha: 2013
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Anglès
Documento: Contribució a congrés
Materia: School agroecology ; Discursive practices ; Primary school ; Science education ; Participative design
Publicado en: World Congress on Environmental Education. Marroc, : 2013



30 p, 9.9 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias sociales y jurídicas > Gresc@ (Grupo de Investigación en Educación para la Sostenibilidad, Escuela y Comunidad)
Contribuciones a jornadas y congresos > Presentaciones

 Registro creado el 2015-06-23, última modificación el 2023-02-14



   Favorit i Compartir