Discursos constituyentes de proyectos de educación ambiental en el marco de la industria del petróleo
Freire dos Santos, Laísa M. (Universidade Federal do Rio de Janeiro)
Bozelli, Reinaldo (Universidade Federal do Rio de Janeiro)
Martins, Isabel (Universidade Federal do Rio de Janeiro)
Espinet, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona)

Data: 2013
Resum: Esta investigación plantea analizar el significado ideológico de los discursos de educación ambiental (EA) de profesores en formación continua. El objetivo fue analizar qué discursos conllevan proyectos de EA para hacer justicia ambiental en comunidades afectadas por la industria de petróleo. La investigación fue realizada desde una perspectiva teórica del análisis crítico del discurso. El corpus consistió en fragmentos de textos de los proyectos finales de profesores. Bajo el análisis, fue posible percibir que algunos de los discursos analizados contribuyeron para generalización de corrientes.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Contribució a congrés
Matèria: Análisis crítico del discurso ; Educación ambiental ; Formación del profesorado ; Justicia ambiental
Publicat a: World Congress on Environmental Education. Marroc, : 2013



16 p, 2.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Gresc@ (Grup de Recerca en Educació per la Sostenibilitat, Escola i Comunitat)
Contribucions a jornades i congressos > Presentacions

 Registre creat el 2015-07-02, darrera modificació el 2024-05-21



   Favorit i Compartir