visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Articles > Articles publicats > Iniciació educativa a la resistència aeròbica. : |
Títol variant: | Iniciación educativa a la resistencia aeróbica. : (II) Actividades asociadas : el canto en carrera |
Títol variant: | Educational Introduction to Aerobic Endurance.(II) Associated Activities : Singing while Running |
Data: | 2013 |
Resum: | L'autor presenta un conjunt de factors didàctics sistemàtics per a la iniciació educativa a la resistència aeròbica centrant-se en mètodes aplicables a la realitat escolar des d'una perspectiva sostenible. La doctrina en què se sustenta va ser desenvolupada per l'autor com a resultat de la seva experiència amb un grup de nens i nenes que van participar en un programa escolar d'educació física cooperativa, un dels continguts mestres del qual era el desenvolupament de la resistència aeròbica. Els criteris d'aplicació didàctica estan considerats des de l'àmbit escolar, de primària o de secundària, si bé poden adaptar-se a altres àmbits, com l'entrenament a qualsevol edat, activitats de temps lliure, etc. En aquest lliurament entrega s'aborda el paper de les activitats associades a la seva pràctica, amb especial èmfasi en el cant en cursa. |
Resum: | El autor presenta un conjunto de factores didácticos sistemáticos para la iniciación educativa a la resistencia aeróbica, centrándose en métodos aplicables a la realidad escolar desde una perspectiva sostenible. La doctrina en que se sustenta fue desarrollada como resultado de su experiencia con un grupo de niños y niñas que participaron en un programa escolar de educación física cooperativa, uno de cuyos contenidos maestros era el desarrollo de la resistencia aeróbica. Los criterios de aplicación didáctica están contemplados desde el ámbito escolar, de primaria o de secundaria, si bien pueden adaptarse a otros ámbitos, como el entrenamiento a cualquier edad, actividades de tiempo libre, etc. En esta entrega se aborda el papel de las actividades asociadas a su práctica, con especial énfasis en el canto en carrera. |
Resum: | The author presents a series of systematic teaching factors for educational introduction to aerobic endurance, focusing on methods that can be used in schools over a prolonged period of time. The underlying doctrine was developed by the author as a result of his experience with a group of children who took part in a Cooperative Physical Education school programme whose core content included developing aerobic endurance. Criteria for use in teaching are approached from the primary or secondary school standpoint, although they can also be adapted to other areas such as training at any age, leisure time activities, etc. This issue deals with the role of all activities associated with its practice, with an emphasis on singing while running. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: | Català |
Document: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: | Resistència aeròbica ; Cursa econòmica ; Cant en cursa ; Motivació com a satisfacció ; Perseverança en l'esforç ; Repertoris de cants escolars ; Resistencia aeróbica ; Carrera económica ; Canto en carrera ; Motivación como satisfacción ; Perseverancia en el esfuerzo ; Repertorios de cantos escolares ; Aerobic endurance ; Economy race ; Singing while running ; Motivation as satisfaction ; Perseverance in effort ; Repertories on Spanish school songs |
Publicat a: | Apunts. Educació física i esports, Núm. 114 (2013) , p. 72-78, ISSN 0214-8757 |
Català 7 p, 334.1 KB |
Castellà 7 p, 378.8 KB |