L'hort escolar sostenible i el model que en té el professorat
Amat, Arnau (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Espinet, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2008
Resum: Treball de recerca en el marc del Màster Oficial d'iniciació a la recerca en didàctica de les matemàtiques i de les ciències. El treball té dues finalitats bàsiques. Per una banda, reflexionar sobre les potencialitats didàctiques de l'hort escolar, des del punt de vista de l'educació per al desenvolupament sostenible. Per l'altra, aprofundir sobre quin model d'hort escolar té el professorat.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Treball de fi de postgrau
Matèria: Recerca educativa ; Hort escolar ; Visions del professorat ; Potencialitats didàctiques hort escolar ; Educació per al desenvolupament sostenible ; Model d'hort escolar



96 p, 3.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Gresc@ (Grup de Recerca en Educació per la Sostenibilitat, Escola i Comunitat)
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de l'Educació, TFM

 Registre creat el 2015-07-21, darrera modificació el 2022-05-01



   Favorit i Compartir