Comunicació, imatge i simulació a l'aula de ciències socials [102045]
Santisteban, Antoni
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2015-16
Resum: Aquesta assignatura optativa pretén mostrar la importància de la comunicación dins les aules de primària. Els futurs mestres han de conèixer que més enllà dels llibres de text existeixen recursos com les imatges, la fotografia, el cinema, els jocs de simulació, així com altres formats digitals. Dins del que molts autors han qualificat com a societat de la informació, però també com a societat de l'espectacle ara és més necessari que mai la formació del pensament crític, per valorar la informació que ens arriba, per formar i argumentar l'opinió, per ser bons comunicadors i comunicadores, per incorporar el llenguatge de les imatges a la nostra feina de mestres. Conèixer i valorar la importància de la comunicació a l'aula, amb la diversitat de llenguatges que tenim a l'abast. Identificar, analitzar i saber utilitzar el llenguatge de la imatge, la fotografia, la publicitat, el cinema o el còmic. Analitzar i saber utilitzar estratègies com la simulació, els recursos digitals, les ofertes educatives a les xarxes socials. Posar la diversitat de llenguatges de comunicació, visuals i digitals actuals al servei de la formació del pensament crític.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Educació Primària [2500798]
Pla d'estudis: Grau en Educació Primària [1140] ; Grau en Educació Primària [896]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 38.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2015-07-22, darrera modificació el 2023-07-22



   Favorit i Compartir