Data: |
2015-16 |
Resum: |
Aquesta assignatura està centrada en el desenvolupament de competències professionals d'anàlisi didàctic i matemàtic, a partir de l'anàlisi de situacions reals del centre educatiu de primària, que permeti als estudiants reflexionar sobre la gestió i dinamització d'activitats matemàtiques innovadores, interdisciplinàries i diversificades en la seva futura tasca docent. S'imparteix quan l'alumnat ja ha cursat les tres assignatures obligatòries de la matèria "Ensenyament i Aprenentatge de les Matemàtiques". Des de l'assignatura Matemàtiques al centre escolares vol incidir en la capacitat de relacionar i integrar els coneixements que els estudiants han adquirit a les anteriors assignatures de matemàtica i didàctica de les matemàtiques necessaris per l'ensenyament de la matemàtica en l'etapa de primària. A l'assignatura es posa en situació a l'alumne de la visió que ha de tenir en relació amb els alumnes, amb l'equip de mestres i amb el centre escolar quan sigui mestre. Els objectius específics seran: Tenir una visió general que permetiguiar i organitzar l'ensenyament de les matemàtiques al centre. Saber organitzar un banc de dades que permeti aglutinar acords, línies i activitats pel que fa a les matemàtiques en el centre. Disposar dels elements necessaris per crear en l'equip de professorat una dinàmica positiva cap a les Matemàtiques. 1 Matemàtiques en el centre escolar 2015 - 2016. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Educació Primària [2500798] |
Pla d'estudis: |
Grau en Educació Primària [1140] ; Grau en Educació Primària [896] |
Document: |
Objecte d'aprenentatge |