Formes de representació cultural en la societat de la informació [41926]
Perceval, José María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2015-16
Resum: Los objetivos de esta materia responden al análisis en forma crítica de los nuevos paradigmas teóricos y culturales que afectan a la sociedad de la información. El cambio de paradigma fundamental de la alteridad que nos lleva de la multiculturalidad a la interculturalidad, de la identidad a la pertenencia, de las éticas comunitarias a las nuevas personalidad en las redes sociales. Para ello, estudiaremos los nuevos medios de producción cultural con sus representaciones y estrategias narrativas, del mismo modo que las migraciones digitales de los viejas representaciones: utopías y distopías: tópicos, arquetipos y estrategias narrativa alternativas.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Recerca en comunicació i periodisme [4310036]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Recerca en Comunicació i Periodisme [856]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 30.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2015-07-22, darrera modificació el 2023-01-28



   Favorit i Compartir