La implantació d'una marca de roba en e-commerce
Miralles Papell, Carlota
Martínez Surinyac, Gabriel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: La implantación de una marca de ropa en e-commerce
Additional title: The implementation of a clothing brand in the e-commerce
Date: 2015
Description: 104 pag.
Abstract: El següent projecte tracta sobre la implantació de Bowser Bcn al comerç electrònic: la reestructuració d'una pàgina web que no era rendible i l'adequació de la seva imatge en el posicionament de marca.
Abstract: El siguiente proyecto trata acerca de la implantación de Bowser Bcn en el comercio electrónico: la reestructuración de una web que no era rendible y la adecuación de su imagen en el posicionamiento de marca.
Abstract: The next project is about the implementation of Bowser Bcn in e-commerce: the restructuring of a web that was not rendible and the adequacy of its image branding.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Subject: Implantació ; Marca de roba ; E-commerce ; Publicitat



104 p, 23.9 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2015-09-07, last modified 2023-07-20



   Favorit i Compartir