El turisme de compres i la figura del Globe Shopper a Barcelona
Ruiz Castro, Ainhoa
Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Títol variant: |
El turismo de compras y la figura del Globe Shopper en Barcelona |
Títol variant: |
The shopping tourism and the figure of the Globe Shopper in Barcelona |
Data: |
2015 |
Descripció: |
81 pag. |
Resum: |
El següent treball de recerca presenta i analitza un recent fenomen mundial, el turisme de compres, i ho fa tenint Barcelona com escenari principal. Així mateix, introdueix la figura del Globe shopper o comprador global, un tipus de turista de gran interès per a les destinacions a causa del seu elevat poder adquisitiu i de compra. Actualment, aquest comprador global prové sobretot de països emergents com la Xina o Rússia. |
Resum: |
El siguiente trabajo de investigación presenta y analiza un reciente fenómeno mundial, el turismo de compras, y lo hace teniendo Barcelona como escenario principal. Así mismo, introduce la figura del globe shopper o comprador global, un tipo de turista de gran interés para los destinos debido a su elevado poder adquisitivo y de compra. Actualmente, este comprador global proviene sobre todo de países emergentes como China o Rusia. |
Resum: |
The following research paper presents and analyzes the recent global phenomenon of shopping tourism, and takes Barcelona as the main stage. It also introduces the concept of Globe Shopper, a kind of tourist wich is very interesting for destinations because of its high purchasing power. Nowadays, this global buyer comes mainly from emerging countries such as China or Russia. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Castellà |
Titulació: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
Pla d'estudis: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
Document: |
Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text |
Matèria: |
Turisme de compres ;
Barcelona ;
Comprador global ;
La Roca Village ;
Passeig de Gràcia ;
Marca ;
Exclusivitat ;
Publicitat |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG
Registre creat el 2015-09-09, darrera modificació el 2023-07-20