Per citar aquest document: https://ddd.uab.cat/record/137575
Màrqueting Avançat [42226]
Llonch Andreu, Joan
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Títol variant: Marketing Avanzado
Data: 2015-16
Resum: Estudiar els aspectes i les eines més rellevants del màrqueting estratègic, tant des del punt de vista de l'anàlisi dels mercats, com de la planificació de màrqueting.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: Màster Universitari en Màrqueting [4313148]
Pla d'estudis: Màrqueting [1093]



Català
6 p, 32.2 KB

Castellà
5 p, 27.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2015-09-14, darrera modificació el 2017-10-14



   Favorit i Compartir